Today is a sad day

Auteur, journalist, militant atheïst en intellectueel Christopher Hitchens -een man die ik zo bewonder dat het op devotie gaat lijken- is gisteren gestorven aan de gevolgen van de slokdarmkanker die in 2010 bij hem werd vastgesteld. Ik zal Hitch steeds dankbaar zijn voor de inzichten die hij me door middel van zijn boeken en ettelijke YouTube-filmpjes heeft bezorgd, en ik beloof dat ik elke religieuze claim met evenveel passie, intelligentie en wit zal proberen te ridiculiseren. Bedankt Christopher, je was een held en zal dat steeds blijven...

Christopher Hitchens (13/04/1949 - 15/12/2011)



Had u nog nooit van de man gehoord, doe uzelf dan een plezier: bekijk op YouTube enkele video's en sta versteld van 's mans eloquentie, intelligentie en passie. U moest al weg zijn...

Comments